Najnowsze Wpisy

...Moje MiAsTo... Komentarze (1)
05. listopada 2003 21:03:00
linkologia.pl spis.pl

...po, po, po pokaż to miasto cała sala robi teraz las rąk..
...miasto, miasto co ono w sobie kryje w kurwe problemów, ale jakoś każdy żyje...
...to miasto zlepek ludzi niewiedzących co to bunt, to nie dolina krzemowa, ani fabryka snów...
...MIELEC stąd nigdy nie uciekne, wyjezdzam, wracam zawsze z tęsknotą do mojego miasta...
...Mielec, rap, miejscówki, pakty, solówki, własne trakty...
...ej przyjdz na koncert zobaczysz ludzi będzie wiele i zobaczysz, ze naprawde piękny jest Mielec...
                      ...sUmPt 3 gRoSzE...

darkdeejay : :

BrAQ.... Komentarze (2)
31. października 2003 21:15:00
linkologia.pl spis.pl

stalem rano przesluchalem wszystkie plyty....
nie..
wstalem rano zawiozlem stara na cmentarz, pozniej zimne piweczko, papierosek i bujaka po miescie z chlopakami...
lepiej tak brzmi, nie? =]]
rano byla jAaZda qwa takiej akcji nie mialem łoo od x czas temu =D ale nie bede sie o tym rozpisywal bo jeszcze ktos mnie skonfi pałą...=D
jest piatek tygodnia koniec i poczatek... powinno sie bawic, ruchac itd.. a tu ni choja siedze na chacie i moze zaczne szydelkowac z nudow..=]]
moja Ilonka poszla to odrazu mega zjazd w doł..=[[
o wlasnie kochanie thx za miłą wczorajszą rozmowe, bylo cudownie.. hm tyle ze nam chujostwo przerwało..bu...
KOCHAM CIE MOJE SŁONECZKO =]]
teraz koniec tego rozdziału.......
ja pierdole jutro trzeba bedzie jakos sie ogarnąc, cza sie wreszcie ogolić bo mam straszliwy zarost =D ale tu niss mi sie podoba =]]
pośmiał bym se z kogoś, cza wejsc na czatQa jakas ofiare poszukac, moze jakas bździągwa sie nawinie ktora dobrze stawia...=D
nie no ale mi odpiedala...
slucham sobie zajebistego kawałka Vienio/Pele - Chwila =]]
jutro wieczorem musze sie czegos napic, hm Niunia wes załatw to whisky co u ciebie pilismy ostatnio rano, wtedy co chcialas mnie zgwałcic =D yy ale ci..:x
napil bym sie tegow  twoim towarzystwie, znowu bysmy bujali przez miasto na kapie tak jak ostatnio =D jak se przypomne ciebie to masakra tak śmieje...=]]
czy ciemno, czy jasno buja Sebus z Niunią przez miasto....=D
oke wbijam sie na czata pośmiać z debili =D
adios pomidory, pozdro..=]]

darkdeejay : :

BaWkA kOnIe :D Komentarze (2)
28. października 2003 17:19:00
linkologia.pl spis.pl

qwa zalozylem nowego bloga jak ocyzwiscie widac nie bede zwracal uwagi na zadne przecinki dzikie weze i takie kropki czy wielkie litery a nwet bledy mam zajebisty dzien dzisiaj i mam taka bawke ze qwa sie wam w zyciu nie snilo nawet filozofom ale napierdala u mnie bassem jakas ruska techniawa :)))))))) tylko tancereczki na rurce brakuje :D chociaz niedaleko odemnie mozna miec kobietke za 160 zeta za godzine :)) 3656444 moj numer gadu <-- jak chcecie blizszy ze mna kontakt albo qwa adres tego burdela to proshe bardzo :D:D nioe dziwcie sie ze tak pishe ale mam byczy humor =]]] noe bede pisal nis o sobie bo po cholere :P powiem tyle ze mam na imie SeBuS =]]]

pozdrawiam --> ilonke, natashe,edytke, niunie, ige, oliwke, moniczke, sylwusie, gosiaczka, seni, kreske, cye, mala, karole, siwa, kotke, oB, bajere, zete, paule, ewe, ewelina, olusie, karolinke, jadzie i te inne pigiewki :)) teraz ziomy --> smula, czornego, zabala, krupe, smista, grubego, szocha, sikore, kwiatka, barana, rynia, kapiego, mroowka, zawiasa, gada, nike ... :)))))

ThE eNd

darkdeejay : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

someone | jamajster | elektrorow | wirtualne-biuro-1 | shonika | Mailing